Pagalba

 
NAUJAS PIRKĖJAS
 
Kaip susikurti paskyrą?
 
Mūsų internetinėje parduotuvėje registruotis nėra būtina, tačiau rekomenduojame užsiregistruoti, nes tai daro pirkimą patogesniu ir greitesniu, o registruoti pirkėjai gali sekti užsakymo būseną.
Registracija vykdoma labai paprastai, tereikia užpildyti pateiktą Registracijos formą, įvesti sugalvotą prisijungimo slaptažodį.
 
Registruojantis būtinai įrašykite savo tikrą elektroninį paštą ir telefoną, arba bent vieną iš jų: atlikus užsakymą su Jumis gali būti susisiekta dėl prekių surinkimo, pristatymo laiko, apmokėjimo ir kitų klausimų.
Jeigu nusprendėte nesiregistruoti įsigydami prekes, galite pirkti kaip svečias: užtruksite tik minutę užpildyti supaprastintą prekių pristatymo formą.
 
Kaip užsisakyti?
 
Išsirinkite norimas prekes ir sudėkite jas į pirkinių krepšelį: spragtelėkite ant prekės nuotraukos, atsidariusiame lange, jeigu reikia, nurodykite tinkamą Jums dydį, norimą prekių kiekį, spalvą ar kitus būtinus dydžius, jeigu jie yra, tada spauskite nuorodą „Į krepšelį". Pasirinktos prekės bus perkeltos į pirkinių krepšelį. Paspaudus nuorodą "Krepšelis", atsidaro detalus krepšelio turinio langas, kuriame matysite ir galėsite koreguoti pasirinktų prekių kiekį ir sąrašą.                                                                                                
  • „Prisijungimas, registracija“. Norėdami tęsti pirkimą, prekių krepšelyje spustelkite mygtuką "Pirkti". Jeigu esate registruotas vartotojas, įveskite prisijungimo duomenis. Jeigu dar nespėjote užsiregistruoti ir norėtumėte pirkti kaip svečias, nurodykite savo elektroninio pašto adresą ir pereikite į antrą pirkimo žingsnį.
  •  
  • „Pristatymas, apmokėjimas“. Jeigu esate registruotas vartotojas, šiame pirkimo etape Jums reikės patikrinti, ar tinkamas prekių pristatymo adresas ir pasirinkti mokėjimo būdą. Jeigu perkate kaip svečias, Jums reikės suvesti užsakymui reikalingą informaciją: pristatymo adresas, kontaktinė informacija, prekių pristatymo ir apmokėjimo būdas. Jeigu turite, galite pateikti svarbių pastabų skiltyje „Pastabos“ (durų kodas, privažiavimas prie vietovės ir kt.). Spauskite mygtuką „Toliau“ ir pereisite į trečiąjį pirkimo etapą.
  •  
  • „Užsakymo patvirtinimas“. Patikrinkite visą savo užsakyme pateiktą informaciją: užsakymo sumą, pristatymo adresą, apmokėjimo būdą, jeigu visa pateikta informacija tinkama – spauskite mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiųstas „Užsakymo patvirtinimas“ su unikaliu Jūsų užsakymo numeriu, jame galėsite matyti visą užsakymo metu pateiktą informaciją. Jei pastebėjote užsakymo klaidų po patvirtinimo, kuo skubiau informuokite mus telefonu 868031999 arba elektroniniu paštu info@hiperfarma.lt 
  •  
Kaip pirkti kaip svečiui?
 
Pirmame „Prisijungimas, registracija“ žingsnyje Jums bus pasiūlytos dvi pasirinkimo galimybės: pirki kaip svečiui arba prisijungti (jeigu esate registruotas narys). Jeigu registruotis nenorite, tuomet tiesiog pasirinkite "Pirkti kaip svečiui" punktą ir įveskite savo elektroninio pašto adresą (reikalingas "Užsakymo patvirtinimui" atsiųsti).
 
Kaip sekti užsakymo būseną?
 
Registruoti vartotojai turi galimybę sekti užsakymo būseną, taip pat peržiūrėti įsigytų pirkinių istoriją. Prisijunkite prie savo paskyros puslapio viršuje spusteldami nuorodą „Prisijungimas“ ir suvesdami savo prisijungimo duomenis. Skiltyje „Mano užsakymai“ rasite visų pirkinių istoriją.
 
 
JŪSŲ PASKYRA
 
Kaip keisti paskyros duomenis?
 
Keisti paskyros duomenis galite prisijungę prie savo paskyros puslapio viršuje paspaudę nuorodą „Prisijungti“ (pildyti kairėje puslapio pusėje esančius prisijungimo duomenis), tuomet paspaudę nuorodą „Mano paskyra“ pakeiskite norimus duomenis ir spauskite „Išsaugoti“.
 
Pamiršote slaptažodį?
 
Jeigu registracijos metu pamiršote savo slaptažodį, spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“ – tuomet Jūsų nurodytu el.paštu atsiųsime Jums naują Jūsų paskyros slaptažodį.
 
Užsakymų istorija
 
Peržiūrėti užsakymų istoriją galite prisijungę prie savo paskyros hiperfarma.lt puslapio viršuje paspaudę nuorodą „Prisijungti“ (pildyti kairėje puslapio pusėje esančius prisijungimo duomenis) tuomet paspaudę nuorodą „Mano užsakymai“ galite sekti savo užsakymų būseną, bei matyti savo užsakymų istoriją.
 
 
PREKIŲ PRISTATYMAS
 
Užsakymo keitimas
 
Prisijungus prie savo paskyros, Jūs galite stebėti savo užsakymo būklę. Kol užsakymo būklė yra „Užsakyta“ užsakymą galima papildyti arba keisti užsakytų prekių kiekį, tai galite padaryti parašę mums elektroniniu paštu info@hiperfarma.lt ir nurodę savo unikalų užsakymo numerį.
 
Pristatymo mokestis ir laikas
  • Nemokamai pristatome visus užsakymus, kurių suma didesnė kaip 44€ (kitu atveju pristatymo mokestis 3.5€ ).
  •  
  • Nemokamai pristatome užsakymus į DPD/Omniva paštomatus, kurių suma didesnė kaip 44€ (kitu atveju pristatymo mokestis 3€).  Į DPD/Omniva paštomatsu galime pristatyti tik prekes, kurios turi žymę "Omniva" arba "DPD".
  •  
  • Prekių pristatymui į Kuršių Neriją papildomai taikomas 14.5€ mokestis.
  •  
  • Į užsienį prekes pristatome individualiai suderinus konkrečiai šaliai galiojantį ir nuo siuntos svorio priklausantį pristatymo mokestį.
Prekes pristatome per 3 darbo dienas, jeigu nepavyksta iš gamintojų prekių gauti laiku, būtinai Jus informuojame ir suderiname kitą, patogų Jums, pristatymo laiką.
 
Kokybiškos, sertifikuotos prekės
 
Siūlome tik kokybiškas, atitinkančias europinius standartus, sertifikuotas prekes. Šiandien mes Jums galime pasiūlyti didelį prekių asortimentą, tai - medicinos technikos prekėsmaisto papildaikosmetikaprekės vaikams ir mamomshigienaiortopedijaiprekės skirtos slaugai ir negalią turinčių žmonių priežiūrai, bei kitos prekės.
 
Asortimentas
 
Šiuo metu mūsų asortimente yra 8 prekių grupės, kurios turi daugiau kaip 5000 prekių, todėl pasitaiko, kad užsakius prekes jų tenka palaukti ilgiau negu tris darbo dienas. Jeigu Jums prekių tektų laukti ilgiau negu tris darbo dienas, su Jumis susisieks mūsų vadybininkė (-as) ir suderins visus klausimus susijusius su prekės gavimu.
 
Prekių grąžinimas
 
Pirkėjas šiame skyriuje nustatyta tvarka turi teisę atsisakyti Sutarties ir grąžinti E-parduotuvėje įsigytas Prekes, nenurodydamas grąžinimo priežasties, per 14 dienų nuo prekių gavimo. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties ir grąžinti pardavėjui šių prekių:
- prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, sugadino, pažeidė pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, ne visos komplektacijos Prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios Prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
- kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako PIRKĖJAS. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, PARDAVĖJAS ar PARDAVĖJO atstovas nepriima prekės grąžinimui.
Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta.
Prekes grąžina PIRKĖJAS savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.

Grąžinamas prekes PIRKĖJAS turi grąžinti adresu UAB „Hiperfarma“, Totorių g. 3, LT-44237 Kaunas, prieš tai informavęs PARDAVĖJĄ skiltyje "Kontaktai" nurodytais kontaktais.
Pardavėjas sumokėtas sumas už grąžintas Prekes grąžina Pirkėjui ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių grąžinimo Pardavėjui dienos, pervedant pinigus į Pirkėjo sąskaitą, nurodytą grąžinimo dokumentuose.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai neturime ar negalime pateikti analogiškos prekės, grąžiname visus už prekę sumokėtus pinigus.
 
 
SAUGUS APMOKĖJIMAS
 
Atsiskaitymo būdai
 
Atiskaityti už prekes galite Jums patogiu būdu:
  • Grynais arba banko kortele pristatymo metu, kai kurjeris atveža Jums prekę arba banko kortele atsiimant paštomate;
  •  
  • El.banko sistema (Paysera);
  •  
  • Per Paypal mokėjimo sistemą;
  •  
  • Kreditine kortele (Maestro, MasterCard, Visa)
  •  
  • Atvykę atsiimti prekės iš mūsų ofiso galite už ją atsiskaityti grynaisiais arba mokėjmo kortele.
  •  
Duomenų saugumas
 
Siekiame užtikrinti Jūsų asmeninių duomenų saugumą, kurie bus naudojami tik prekių pirkimo-pardavimo sandoriui atlikti. Su kiekvienu banku įdiegėme atskirus saugų apmokėjimą užtikrinančius duomenų apdorojimo procesus.
Įsipareigojame neperduoti Jūsų duomenų ar asmeninės informacijos tretiesiems asmenims. Mūsų interneto parduotuvės pirkėjai prisijungimo prie elektroninės bankininkystės ar elektroninių mokėjimų sistemų duomenis įveda bankų puslapiuose, todėl mums ši informacija yra neprieinama.