Hipereko.lt Hiper Tv
Vnt: 0     Suma : 0 €
Užsakymai ir konsultacijos
tel. 8 680 31999
Help
Medicinos priemonės ir technika
Maisto papildai
Kosmetika ir higiena
Sportas
Ortopedija
Slaugos priemonės
Mamai ir vaikams
Sveiki namai

Treniruotėms

Maisto papildai treniruotėms - tai maisto papildai skirti vartoti prieš arba po treniruočių. Priklausomai, nuo vartojimo būdo ir sudėties, šie maisto papildai gali padėti įgauti daugiau energijos arba atgauti jėgas po sudėtingų fizinių pratimų.
Tam, kad treniruočių metu įgyjama patirtis ir jėgos išliktų ilgam, yra vartojami specialiai treniruotėms skirti maisto papildai. Juos dažniausiai vartoja profesionaliu sportu užsiimantys žmonės. Dažniausiai šie maisto papildai yra vartojami prieš treniruotę, norint kūną paruošti didesniems krūviams ir tapti ištvermingesniu.
Treniruotėms skirti maisto papildai savo sudėtyje neretai turi tokių komponentų kaip betaalaninas ir bikarbonatai. Šios medžiagos pagerina raumenų pluošto sintezę ir veikia kaip palaikančiosios medžiagos liesajai raumenų masei.
Maisto papildų vartojimas prieš pradedant treniruoti kūną yra gana svarbus siekiant konkrečių rezultatų. Tačiau ne visi maisto papildai treniruotėms yra tinkami vartoti prieš fizinę veiklą. Kai kurie iš jų yra naudojami ištisai, visos dienos metu arba po treniruotės. Todėl visų pirma reikėtų nusimatyti tikslus, kurių norite pasiekti. Po treniruočių skirti vartoti maisto papildai labiau tinkami norint atgauti jėgas, greičiau atsistatyti.
Teisingai vartojant, maisto papildai treniruotėms gali padėti sistemingai didinti fizinius krūvius ir sumažinti laiką, sugaištamą atsigavimui. Tokių papildų pagalba treniruotės gali vykti kur kas intensyviau, galima atlikti sudėtingesnes užduotis, taip pat gali padidėti treniruočių dažnis.
Atsistatymas po treniruočių yra ne ką mažiau svarbus nei pačios treniruotės ar pasiruošimas joms. Kadangi raumenys pradeda augti kaip tik tuomet, kai kūnas atsistato (iš karto po treniruočių galima pastebėti netgi priešingus rezultatus), labai svarbu pasirūpinti ir tinkamu atsigavimu. Kuo greičiau organizmas atsigauna, tuo greičiau pradeda didėti raumenys. Šiam tikslui yra naudojami išrūgų baltymai, amino rūgštys ir kreatinas, pastaruoju metu ypač paplitęs sportininkų tarpe, kadangi yra natūrali medžiaga.
Tiek maisto papildai treniruotėms, tiek kiti papildai dažnai veikia individualiai, todėl renkantis maisto papildus patariama įsigyti nedidelius jų kiekius. Taip pat, tinkamam veikimui reikėtų atrasti ir tinkamas treniruotes,- ne visi maisto papildai vienodai veikia tam tikras kūno dalis, todėl reikėtų paeksperimentuoti ir atrasti parankiausius pratimus.
Pirmieji maisto papildai treniruotėms galėtų savo sudėtyje turėti aminorūgščių. Yra ištirta, jog jos, suvartojus prieš treniruotę, paskatina insulino išsiskyrimą, o tuo pačiu neleidžia kristi testosteronui. Rekomenduojama vartoti 30-60 minučių prieš treniruotę.
Vartoti prieš treniruotę taip pat yra tinkami išrūgų baltymai ir kreatinas (maždaug 30-45 min. prieš treniruotę). Tačiau pastarosios medžiagos vartojimas turi būti pastovus, nes vienkartinis suvartojimas nesuteiks pastebimų rezultatų.
Efektyvioms treniruotėms yra būtinos tam tikros sąlygos. Viena iš jų - maisto papildai. Tačiau norint pradėti vartoti kokius nors maisto papildus, visuomet reikia pasitarti su gydytoju, įvertinti savo sveikatos būklę ir galimybes.
 
2018 © Sveikatos ir sveikatinimo prekės internete hiperfarma.lt Visos teisės saugomos įstatymo.
E-valdymas HexaCommerce